------------------------------------------
▶▶▶▶ Drops: Lär polska Talar polska ANDROID ◀◀◀◀------------------------------------------
▶▶▶▶ Drops: Lär polska Talar polska IOS ◀◀◀◀------------------------------------------
▞▞▞ fusk glitch primogems ▞▞▞------------------------------------------
▞▞▞ Drops: Lär polska Talar polska 2022 version ▞▞▞ ------------------------------------------
Appen kunde inte laddas ordentligt, Drops vägrade hjälpa. Tvingad att göra anspråk på full återbetalning via Google. UNDVIKA.
För nybörjare är inte polsktalande mycket bra!!
Har precis haft en engagerande 5 minuter att lära sig polska! Uppdatering, jag har nu betalat premium eftersom det är värt det att låsa upp alla nivåer och ha extra tid. Jag använder den här appen för att lära mig polska först, men jag ska också se om min sexåring kan förbättra sina stavningar för skolan med den engelska versionen. En stor bonus med appen är skillnaden mellan brittisk och amerikansk engelska som är en bonus för att hjälpa min dotter i skolan med hennes engelska stavningar. Jag trodde att £3 per månad skulle komma ut från mitt konto under året men hela £36 togs på en gång, vilket är bra men se upp om du har en budget och det är slutet på månaden.
Trevlig, fuzzfri app. Bra för att lära sig.
verkar kul
bra UI! bra app!
Riktigt bra för att lära sig ordförråd i korta, regelbundna skurar. En del av ordvalen är lite udda - kan inte föreställa mig att jag någonsin kommer behöva säga "kockmössa" på semestern
ser bra ut och fungerar bra. Du måste dock gå någon annanstans för grammatik... fortfarande en riktigt bra app som mycket tid och kärlek har lagts ner på att utveckla. Stor rekommendation från denna nöjda köpare!
Började använda Drops som en del av mitt språkinlärning. Inte illa än så länge, eftersom det är gratis och begränsat. Vi får se hur jag går vidare.
Lär dig polera på ett riktigt bra interaktivt sätt!! Älskar det
så bra för engelsmän som ska till Polen
Verkar okej men bara 5 minuter per dag är lite kort borde vara mer som 5 minuter var 6:e timme
Inte illa, njuter så här långt. En bra blandning av övningar och att tycka att det är användbart.
Jag älskar att lära mig nya språk och det här är ett bra språk för polska.
Jag har stora förhoppningar på den här appen, än så länge en bra upplevelse.
hittills så bra, bara gjort 5 minuter, jag uppdaterar recensionen om jag fortfarande är imponerad om en vecka eller så EDIT: 15 minuter in, det är fortfarande okej men jag tror inte att 5 minuter är tillräckligt
trevlig app för att lära sig ord på olika språk på ett ganska visuellt och enkelt sätt
Mycket bra att lära sig polska ord och användbara meningar. Men om du vill lära dig att föra en konversation och till exempel enkelt förflutna eller framtid, bör du leta efter en annan app! Jag har också en begäran om ett nytt språk: Afrikaans! Det finns knappt några appar så din skulle definitivt vara den bästa
Till en början förväntade jag mig inte så mycket. Men när jag äntligen spelade den tyckte jag att den var väldigt rolig och engagerande!
Gostei muito do app, pena que ele não é gratuito!
Fantastisk app som lär ut, inte bara hur man säger orden utan också hjälper dig att bli bekant med hur man läser och stavar orden när du går. Mycket bra app
Trevlig enkel introduktion till ordförråd med uttal, stavning och lite fonetik
Har precis börjat använda appen men än så länge minns jag att de flesta var efter varje lektion. Bra!
Jag gillar presentationen för att lära sig säkert och uttryck. Mängden upprepningar är bra. Men jag skulle vilja kunna använda den på en PC också.
En enkel app att använda med en effektiv inlärningsstrategi
Du kan inte se orden för recension och det gav dig bara 5 minuter att lära dig något. Ja, det hjälper med nya ord, men ger dig ingen recension och ingen tid att lära dig.
Entretenida forma de aprender.
Bra system
Jag gillar det. Det gör lärandet roligt.Jag önskar bara att det fanns ett ställe där uttalet var nedbrutet i skrift. Ibland tror jag att jag hör ett "n" som där det finns ett ę. Så att ha en paus eller hur det ska låta som skulle vara till stor hjälp.
Enkelt och hjälpsamt. Rekommenderad.
ser bra ut, enkel, intuitiv och användbar
Det är faktiskt roligt så lätt att plocka upp och jag är säker på att det kommer att hjälpa dig med läsning och uttal, definitivt rekommendera
Bra app för att få mer ordförråd... men 5 minuter på var 9:e hs... inte riktigt den bästa lösningen..
Эрудит с Друзьями Brettspiele tcynMen behöver pengar.det är därför 4-stjärnigt..annars väldigt hjälpsam app.
Learn Polish language & words Образовање uvndUtmärkt app för att hjälpa ditt lärande. Så förvänta dig inte att den här appen ska lära dig att tala flytande på ett språk eftersom jag tvivlar på det eller någon app kommer att göra det. Men som en extra inlärningsresurs är det bra - jag upptäcker att jag behåller ord och fraser och mitt uttal har förbättrats enormt. Ännu bättre är den inte lika bedövande som Duolingo (även om jag definitivt rekommenderar att du laddar ner den som en följeslagare app till Drops).
Mycket bra, min polska förbättrades!
Learn Polish language & words શિક્ષણ vaqkul att leka och lära sig
Riktigt bra app. Även om proffs är dyrt, har de gratis 5 minuterna om dagen varit till hjälp.
Rolig app men eftersom jag bara vill lära mig att tala och förstå tycker jag inte att stavningsaspekterna är användbara och slösar tid
Använder upprepad exponering för att memorera ordförråd. Tvivlar på att det hjälper i samtalet men låt oss se.
Bra
Enkelt, roligt och effektivt lärande. Jag gillar 5 minuters upprepning med bilder och stavning. Det här är ett bra sätt att lära sig!
Så långt har det gått bra - jag har viss kunskap om polska ord så jag hoppas att den här appen hjälper mig att påminna mig om vad jag vet och hjälpa mig att förbättra mina kunskaper
Älskar den här appen superberoende önskar bara att jag hade mer tid varje dag 10/10 skulle rekommendera jag har 2 personer som älskar den här appen på grund av mig
ganska coolt, jag och min 5-åring använder det! det är ganska lätt!
Lätt som en plätt
Mycket intressant metod för att lära sig polska ord